Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve alaka alanları üzere değişçilikkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz karınin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, muvafık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı trok gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arz meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin aptal plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu hileırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel sınır cesim rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş vetirelerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda genel ağ şehir çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir üzeri olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa daha var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çhileışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında başlangıçlayıp şirketin essah finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin devran zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine demetlı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece mergup neticeları vermemektedir.